piątek, 26 sierpnia 2016

#4 Fit "orzeszki"

Dzisiaj mam dla Was przepis, który zobaczyłam u Siwej Oliwii na facebooku. Przepis nie jest mój ale pokażę go Wam, bo nie każdy śledzi wszystkie kulinarne facebooki (a jej polecam, bo dziewczyna nie dość, że zdolna kulinarnie to wysportowana, piękna i mądra!).





Wartości odżywcze:
z aplikacji MyFitnessPal, mogą się nieznacznie różnić ze względu na konkretne marki danych produktów

- 368 kcal
- 45g węglowodanów
- 11g tłuszczy
- 17g białka
- 1g cukru

Składniki:
- 1 puszka ciecierzycy konserwowej (240g)
- 6g oleju kokosowego

Przygotowanie:
1. Ciecierzycę odcedzamy i dokładnie płuczemy wodą. Następnie wykładamy na papierowy ręcznik i osuszamy.
2. Ciecierzycę wykładamy na papier do pieczenia i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na 15 minut.
3. Po tym czasie ciecierzycę przekładamy do miseczki, dodajemy olej kokosowy i ulubione przyprawy. U mnie znalazła się słodka papryka i przyprawa serowa. Dokładnie mieszamy.
4. Wrzucamy ją znowu do piekarnika na kolejne 15 minut. Po tym czasie piekarnik wyłączamy ale ciecierzycę zostawiamy w środku. Gdy wszystko ostygnie ciecierzyca będzie chrupiąca zewnątrz a w środku mięciutka.
_________________________________________________________________________________

Takie fit orzeszki można zabrać ze sobą wszędzie, ja moje zabrałam do pracy. Świetnie zastąpią popcorn w kinie czy chipsy przy oglądaniu filmu w domowym zaciszu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz